A lista annuale di i 100 migliori produttori di a rivista Window & Door classifica i 100 più grandi produttori nordamericani di finestre residenziali, porte, lucernari è prudutti cunnessi per vulume di vendita. Gran parte di l'infurmazioni venenu direttamente da e cumpagnie è sò verificate da a nostra squadra di ricerca. A nostra squadra ricerca è verifica ancu l'infurmazioni nantu à e cumpagnie chì ùn sò state incluse in l'inchiesta, chì sò indicate da un asteriscu accantu à i so nomi. A lista di quest'annu riafferma ciò chì avemu vistu da anni: L'industria hè sana è continuerà à cresce. •
Sinistra: A vostra cumpagnia hà vistu una crescita significativa è misurabile in l'ultimi 5 anni?* Diritta: Cumu si paragunanu e vostre vendite totali in u 2018 à e vostre vendite totali in u 2017?*
*Nota: E statistiche ùn riflettenu micca tutte e cumpagnie nantu à a lista di i 100 più grandi pruduttori, ma solu quelle chì eranu disposte à furnisce informazioni, chì custituiscenu più di quattru quinti di a lista.
Quest'annu, l'inchiesta hà dumandatu à l'imprese s'elle avianu ottenutu una crescita misurabile in l'ultimi cinque anni. Solu sette imprese anu dettu di nò, è 10 anu dettu ch'elle ùn eranu micca sicure. Sette imprese anu dichjaratu un fatturatu chì l'hà piazzate più in altu in a classifica chè in l'anni precedenti.
Solu una sucietà nantu à a lista di quest'annu hà dichjaratu vendite totali più basse in u 2018 chè in u 2017, paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu. Quasi tutte l'altre sucietà anu dichjaratu aumenti di i ricavi. A crescita di e vendite hà sensu datu chì l'iniziu di e case unifamiliari hè aumentatu di 2,8% in u 2018, secondu un studiu di u Dipartimentu di l'Alloghju, di u Sviluppu Urbanu è di u Cummerciu di i Stati Uniti.
A ristrutturazione di a casa cuntinueghja ancu à esse un vantaghju per i pruduttori di prudutti: u mercatu di a ristrutturazione di a casa in i Stati Uniti hè cresciutu di più di u 50% dapoi a fine di a Grande Recessione, secondu u Centru Cumunu per i Studi di l'Alloghju di l'Università di Harvard (jchs.harvard.edu).
Ma a crescita rapida porta ancu e so sfide. Parechje di e cumpagnie in a lista di quest'annu anu citatu "stà à l'avanguardia è gestisce a crescita" cum'è a so sfida principale. A crescita richiede ancu più talenti, ciò chì currisponde à l'inchiesta Industry Pulse di Windows & Doors à l'iniziu di quest'annu, chì hà trovu chì u 71% di i rispondenti prevede di impiegà in u 2019. Reclutà è mantene impiegati di talentu ferma una di e più grandi sfide di l'industria, qualcosa chì Windows & Doors cuntinueghja à mette in risaltu in a so serie di sviluppu di a forza di travagliu.
I costi cuntinueghjanu ancu à cresce. Parechje di e prime 100 cumpagnie anu culpitu i tariffi è l'aumentu di i costi di spedizione. (Per sapenne di più nantu à e sfide di l'industria di u trasportu stradale, vede "In e trincee").
In l'ultimu annu, a più grande categuria di ricavi di Harvey Building Products hè cresciuta da 100 milioni di dollari à 200 milioni di dollari à 300 milioni di dollari è avà à 500 milioni di dollari. Ma a cumpagnia hà luttatu per ottene una crescita sustenibile per anni. Dapoi u 2016, a cumpagnia hà acquistatu Soft-Lite, Northeast Building Products è Thermo-Tech, chì Harvey attribuisce cum'è motori di a so crescita.
E vendite di Starline Windows sò cresciute da 300 milioni di dollari à 500 milioni di dollari, righjunghjendu un livellu trà 500 milioni è 1 miliardu di dollari. A cumpagnia attribuisce questu à l'apertura di una nova fabbrica in u 2016, chì hà permessu à Starline di piglià più prughjetti.
Intantu, Earthwise Group hà dichjaratu chì e vendite sò cresciute di più di 75 per centu in l'ultimi cinque anni è chì a cumpagnia hà assuntu più di 1.000 novi impiegati. A cumpagnia hà ancu lanciatu duie nuove strutture di fabricazione è ne hà acquistate trè di più.
YKK AP, una di e più grande cumpagnie di a nostra lista cù una valutazione di più di 1 miliardu di dollari, hà allargatu i so impianti di fabricazione è s'hè trasferita in un novu edifiziu di fabricazione cù più di 500.000 piedi quadrati di spaziu.
Parechje di l'altre cumpagnie nantu à a lista di quest'annu anu ancu spartutu cumu l'acquisizioni è l'espansioni di capacità li anu aiutati à cresce in l'ultimi cinque anni.
Marvin fabrica una vasta gamma di prudutti per finestre è porte, cumpresi l'aluminiu, u legnu è a fibra di vetru, è impiega più di 5.600 persone in tutte e so strutture.
SINISTRA: MI Windows and Doors, chì u so pruduttu principale hè finestre in vinile, hà stimatu vendite totali trà 300 è 500 milioni di dollari in u 2018, ciò chì a cumpagnia hà dettu esse in crescita rispetto à l'annu precedente. DESTRA: Steves & Sons fabrica i so prudutti, a maiò parte di i quali sò porte interne è esterne in legnu, acciaio è fibra di vetru, in a so fabbrica di San Antonio.
In l'ultimu annu, Boral hà aumentatu a so forza di travagliu di 18% è hà allargatu a so presenza geografica oltre u so mercatu lucale di u Texas in u sudu di i Stati Uniti.
Sinistra: Vytex hà introduttu un prugramma di misurazione è installazione chì, secondu ellu, hà vistu una crescita significativa, postu chì un picculu mercatu di manodopera qualificata rende u prugramma più attraente per i partenarii rivenditori. Destra: A linea di prudutti principale di Lux Windows and Glass Ltd. hè a finestra ibrida, ma a cumpagnia offre ancu una vasta gamma di prudutti in i mercati di l'aluminiu-metallu, di u PVC-U è di e porte.
Solar Innovations gestisce un campus di trè edifici per un totale di più di 400.000 piedi quadrati, chì ospita spazii di fabricazione è d'uffiziu per 170 impiegati.
Data di publicazione: 16 di marzu di u 2025