2 di maghju 2025– Meidoor Windows Factory, un capu mundiale in suluzioni di fenestrazione architettonica d'altu rendimentu, hà annunziatu cun orgogliu a so acquisizione riescita di a certificazione cumpleta secondu i rigorosi standard australiani.AS 2047norme per finestre è porte. Dopu à una verifica finale da SAI Global u 30 d'aprile di u 2025, i prudutti di Meidoor sò stati verificati ufficialmente per risponde à tutti i requisiti strutturali, di efficienza energetica è di sicurezza di u Codice Naziunale di Custruzzione (NCC) di l'Australia, chì marca un passu significativu versu una entrata senza intoppi in u mercatu australianu.
Un cuntrollu di qualità rigorosu assicura l'eccellenza
In tuttu u prucessu di certificazione, l'impegnu incrollabile di Meidoor per a qualità hè statu evidente. Sottu a supervisione di SAI Global, l'organisimu di standard è certificazione più impurtante di l'Australia, i prucessi di pruduzzione di Meidoor sò stati sottumessi à un esame approfonditu. Da l'approvvigionamentu di materie prime à l'assemblea finale, ogni passu hà rispettatu protocolli stretti di gestione di a qualità.
Meidoor opera secondu prucessi di pruduzzione conformi à a norma ISO 9001, cù linee di pruduzzione automatizate è cuntrolli di qualità meticulosi. Ogni pruduttu hè sottumessu à testi di spedizione à u 100% per assicurà l'eccellenza costante. Questa dedizione à a qualità ùn solu garantisce chì e finestre è e porte di Meidoor possinu resiste à e diverse cundizioni climatiche di l'Australia, da l'umidità custiera à i risichi d'incendii, ma garantisce ancu una durabilità è prestazioni à longu andà.
Prospettive promettenti per u mercatu australianu
«Sta certificazione hè una prova putente di a ricerca di Meidoor di benchmark di qualità mundiale», hà dettu Jay, CEO di Meidoor. «L'Australia hà alcuni di i codici di custruzzione più esigenti di u mondu, è hà guadagnatu u prestigiosoCodeMark™hè un segnu di fiducia chì risuonerà cù architetti, sviluppatori è pruprietarii di case in tuttu u paese.
Meidoor hè avà ben posizionata per offre à i clienti australiani una gamma di finestre è porte chì combinanu durabilità, efficienza energetica è design mudernu. L'impresa prevede di implementà a so gamma di prudutti certificati in e principali cità australiane cum'è Sydney, Melbourne è Brisbane, cù cum'è mira à appartamenti in grattacieli, prughjetti di edilizia sustenibile è sviluppi custieri.
Questa realizazione vene subitu dopu à l'esportazioni riesciute di Meidoor in Tailandia in ferraghju 2025 è e visite di fabbrica da clienti messicani è egiziani in aprile, mettendu in risaltu a rapida espansione internaziunale di a cumpagnia. Cù l'industria di a custruzzione australiana prevista per cresce constantemente, Meidoor vede un immensu putenziale per risponde à a dumanda lucale di suluzioni di fenestrazione di alta qualità.
Riconoscimentu di SAI Global
«L'impegnu di Meidoor per a qualità è a conformità hè statu evidente in tuttu u percorsu di certificazione», hà nutatu Mark, Senior Certification Manager di SAI Global. «A so attenzione à l'integrazione di tecniche di fabricazione avanzate cù misure cumplete di cuntrollu di qualità li rende un forte cuncurrente in u mercatu esigente di l'Australia».
Per dumande di i media o infurmazioni nantu à i prudutti, cuntattate:
Email: info@meidoorwindows.com
Situ web:www.meidoorwindows.com
Data di publicazione: 05 lugliu 2025