Indirizzu

Shandong, Cina

Cumu mantene e finestre è e porte in casa

Nutizie

Cumu mantene e finestre è e porte in casa

1. Durante l'usu di porte è finestre in lega d'aluminiu, u muvimentu deve esse ligeru, è a spinta è a tirata devenu esse naturali; s'è vo truvate difficiule, ùn tirate o ùn spinghjite micca forte, ma prima cercate di risolve i prublemi. L'accumulazione è a deformazione di a polvere sò e ragioni principali di a difficultà à tirà porte è finestre in lega d'aluminiu. Mantene u quadru di a porta pulitu, in particulare e fessure scorrevoli. A polvere chì s'accumula in e scanalature è sopra à e guarnizioni di a porta pò esse aspirata.
2. In casu di pioggia, dopu chì a pioggia si ferma, l'acqua di pioggia nantu à e porte è e finestre in lega d'aluminiu deve esse asciugata in tempu per impedisce chì l'acqua di pioggia corroda e porte è e finestre.
3. A finestra in aluminiu pò esse pulita cù un pannu dolce inumiditu cù acqua o detergente neutru. U sapone ordinariu è a polvere di lavaggio, a polvere di detergente, i detergenti è altri detergenti à base d'acidu forte ùn sò micca permessi.
4. U cuttone sigillante è a colla di vetru sò a chjave per assicurà a sigillatura, l'isolamentu termicu è l'impermeabilità di e finestre in lega d'aluminiu. S'ellu casca, deve esse riparatu è rimpiazzatu in tempu.
5. Verificate spessu i bulloni di fissaggio, l'alberi di pusizionamentu, i supporti antivento, e molle di u pianu, ecc., è rimpiazzate e parti danneggiate è vulnerabili di a finestra in lega d'aluminiu in tempu. Aghjunghjite oliu lubrificante regularmente per mantene la pulita è flessibile.
6. Verificate sempre a cunnessione trà u quadru di a finestra in lega d'aluminiu è u muru. S'ella si allenta cù u tempu, pò facilmente deformà u quadru in tuttu, rendendu impussibile chjude è sigillà a finestra. Dunque, e viti à a cunnessione devenu esse strette immediatamente. Se u pede di a vite hè allentatu, deve esse sigillatu cù supercolla epossidica è una piccula quantità di cimentu.

nutizie4 (1)
nutizie4 (2)

Data di publicazione: 24 di lugliu di u 2023